Bedrijfsevenementen organiseren
Bedrijfsevenementen organiseren kan leuk maar ook stressvol zijn. Want waar moet je allemaal aan denken en hoe vind je ooit de perfecte locatie voor jouw evenement? Ga niet over één nacht ijs, maar bedenk eerst eens wat je precies wilt hebben. Ben je op zoek naar een buiten- of binnenlocatie? Bedelt jouw thema om een intiem feest op een prachtige locatie midden in het bos, of spat het feestgedruis eraf en ben je juist geholpen met een modern evenement gebouw, waar van geluidshinder geen sprake zal zijn? Bedrijfsevenementen organiseren voor het personeel of voor een internationaal publiek, zijn ook twee totaal verschillende gebeurtenissen. Bij deze laatstgenoemde zal een terrein of gebouw in de grote steden of met bijvoorbeeld een hotel erbij de juiste beslissing zijn, waarmee je de gasten tegemoet komt in hun wensen. Daardoor zal jouw evenement zeker goed bezocht worden. Als alleen het personeel de gasten zijn, is een locatie in de buurt een beter plan. Ga van tevoren eens langs en proef de sfeer van de locatie en leg eens je oor te luister: hoor je positieve reacties of lopen de meesten te klagen? Voelt het voor jou goed, dan is dat probleem alvast opgelost. We hopen je te inspireren met goede locatie voor je bedrijfsevenement. Alvast veel inspiratie toegewenst.
Maak hieronder nu eerst je keuze:
Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsevenementen locatie in zee
Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.
Gelegen voor de kust van IJmuiden
Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers.
14 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen
Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.
Kitchen Party als bedrijfsevenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.
Kerst bedrijfsevenement
Ben je op zoek naar een bedrijfsfeest concept met een sfeervol kerst thema? Dan is dit personeelsfeest concept misschien wel een heel leuk alternatief. De feestlocatie is inclusief feestlocatie in jullie regio, aankleding/muziek, 3-gangen kerstmenu met wijnen en afkoop van drankjes. Tijdens dit sfeervol aangeklede evenement krijgen jullie de gelegenheid om samen met het hele team te genieten van een heerlijk kerstfeest. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het organiseren van je eigen kerstfeest met het hele bedrijf? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Winter wonderland themafeest tijdens je bedrijfsevenement
Beeld je eens in: je staat midden in een sfeervol skidorp samen met je collega's. In een winterse setting krijgen jullie een aantal ludieke en saamhorige activiteiten voorgelegd. Van Nagel Schlag tot sneeuwbal schieten, van langlaufen tot sneeuwpop worstelen, het kan allemaal tijdens dit winterse themafeest. En ondertussen genieten jullie natuurlijk van de glühwein of warme chocomel (of wat anders). Uiteraard dansen jullie er allemaal flink op los op de Tiroler muziek of de meer hedendaagse nummers. Wil je meer weten over dit bijzondere Winter wonderland themafeest? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je bedrijfsevenement
Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of bedrijfsevenement? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Live Cooking BBQ catering op de eigen locatie van je bedrijfsevenement
Zomer of winter, het maakt niet uit, BBQen is altijd leuk. En tijdens dit live cooking BBQ catering event gaan de grillmasters speciaal voor jullie aan het werk om er een heerlijk BBQ feest van te maken op jullie eigen locatie. Wil je er ook drankjes bij of een andere catering voor de mensen die niet zo van BBQ houden, dan is dat geen probleem. Voorwaarde is wel dat jullie beschikken over een buitenruimte voor de BBQ. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking BBQ voor je eigen bedrijfsevenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Walking dinner catering op locatie voor je bedrijfsevenement
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen bedrijfsevenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Filmwedstrijd als bedrijfsevenement
Tijdens deze bijzondere invulling van je bedrijfsevenement, komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer over deze bijzondere bedrijfsevenement activiteit weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
Themafeest Back to the 00's op je bedrijfsevenement
De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.
Bedrijfsevenement organiseren op het Circuit Zandvoort
Ben je opzoek naar een bijzondere plek voor jullie bedrijfsevenement? Wat dachten jullie dan van het inmiddels wereldberoemde Race Circuit in Zandvoort waar onlangs voor het tweede opeenvolgende jaar de Dutch F1 Grandprix werd verreden?! Voor je het weet genieten jullie van een leuk bedrijfsuitje, een teambuilding activiteit of een ander bedrijfsevenement op het circuit: van zelf circuit rijden tot racen op de professionele race simulatoren, van de pitbox challenge waarbij je zelf de pitbox induikt tot vergaderen of zelfs feesten. Ook is het mogelijk om in de omgeving te overnachten (optioneel). Wil je meer weten over de mogelijkheden van dit bijzondere bedrijfsuitje voor een grote groepen, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de mogelijkheden.
90's themafeest als bedrijfsevenement
Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.
Pizza foodtruck inhuren tijdens je bedrijfsevenement
Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen bedrijfsevenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Madurodam: bijzondere locatie bedrijfsevenementen in Den Haag
Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement.
Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag
Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers.
Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers.
10 verschillende ruimtes
Parkeren kan bij de locatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Biestheuvel: bedrijfsevenementenlocatie op 13 km van het centrum van Eindhoven
Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.
Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven
Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.
mooi terras aanwezig
Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers.
4 verschillende ruimtes
Gratis parkeren
Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Kookworkshop teambuilding game als bedrijfsevenement
Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan. Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.
Foodtruck Festival als bedrijfsevenement op je eigen terrein
Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.
Live Cooking catering met rollende keukens tijdens je bedrijfsevenement
Heb je een bijzonder evenement en wil je dit graag aankleden met catering die live wordt bereid voor het oog van de gasten? Dan is deze live cooking catering misschien wel een hele leuke optie. Van tapasbar tot verse frites, van chocoladefeest met fonteinen en live bereide bonbons, van gigantische paella pannen tot grill installaties. Van luxe broodjes of crepes tot churos en Italiaanse ijswagens, van pizza houtoven tot Zuid-Afrikaanse braai brandweerauto en veel meer. Er is heel veel mogelijk. Indien gewenst is het ook mogelijk om drankjes te serveren (met zelfbedieningsbar of bemande bar). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking catering voor je eigen bedrijfsevenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Salonboot Prins van Oranje: stijlvol bedrijfsevenement in de regio Amsterdam
Op deze salonboot worden jullie ontvangen in prinselijke sferen. Deze prachtige boot met een capaciteit van wel 500 opvarenden brengt jullie terug naar het begin van de vorig eeuw (1908 om precies te zijn). Aan boord genieten jullie van een feest op stand.
Vaargebied: regio Amsterdam
Maximale capaciteit: 500 personen
Maximale vergadercapaciteit: 160 personen
Minimale totaalprijs om uit te varen: €3.600 (exc. BTW) met minimale omzet Food/Beverages van €7.500 (exc. BTW)
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in Amsterdam op Salonboot de Prins van Oranje, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Vuurspuwer show op je evenement
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.
Cocktail catering als aankleding van je bedrijfsevenement
Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je bedrijfsevenement? Klik dan op onderstaande groene button.
Bedrijfsevenementen met een doel!
Als je bedrijfsevenementen gaat organiseren, wat is dan je doel? Is het een feest ter ere van een jubileum en pak je dit groots aan? Organiseer je juist iets om jouw bedrijf of een product bekender te maken of wil je een groot personeelsfeest geven en wil je eens iets anders dan met elkaar een avondje stappen? Op veel plekken kan je terecht voor een locatie én de begeleiding. Teambuilding, bijvoorbeeld, is een leuke manier om het personeel uit te dagen elkaar op een andere manier te leren kennen en zo de sfeer in het bedrijf te verbeteren. Bij dit soort evenementen reserveer je van tevoren en worden de wensen doorgesproken. Verder hoef je dan zelf niets meer te doen. Wil je echt helemaal zelf iets regelen? Uiteraard kan dat ook. Naast een sfeervolle locatie zal je dan ook o.a. moeten zorgen voor de catering, de juiste vergunningen, uitnodigingen, entertainment en bijvoorbeeld vervoer. Overigens zijn er ook bureaus die alles voor jou regelen op de plek die jij wilt!
Landelijke pagina´s:
Zakelijke evenementen organiseren
Productpresentaties organiseren
Bedrijfsjubileum organiseren
IMPRESSIE
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR
BEDRIJFSEVENEMENT DOOR HEEL NEDERLAND
Om veel publiek te trekken of goed bereikbaar te zijn, is het kiezen voor een locatie in één van de grote steden een prima plan. Je kunt hierbij kiezen voor bijvoorbeeld de grote bekende gebouwen, zoals De Rai in Amsterdam, De Jaarbeurs in Utrecht of Ahoy in Rotterdam. Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Maar er zijn ook leuke alternatieven, die misschien niet zo bekend maar daardoor juist verrassender zijn. Van Groningen tot Maastricht en van Den Haag tot Arnhem: overal zijn mooie locaties te vinden om jouw bedrijfs evenementen te organiseren.
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt