Evenementenbureau

Voor o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Breda, Tilburg, Eindhoven, Maastricht en andere steden.

feest.jpg

Kies nu eerst een categorie: zakelijk of particulier:

Of u nu op zoek bent naar een zakelijk evenement op maat, of flink uit wilt pakken voor een persoonlijk feest, we helpen u middels ons innovatieve Evenementenbureau Light concept graag op weg. Voor Vlaanderen, verwijzen we u door naar evenementenbureau in Vlaanderen. Tijden veranderen en de markt verandert uiteraard mee. Waar voorheen frequenter een evenementenbureau werd ingeschakeld voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest of ander evenement, kiest men er tegenwoordig steeds vaker voor om zelf de onderdelen (locatie, catering, entertainment etc.) bij elkaar te zoeken. Op deze trend willen wij graag inspelen. Een traditioneel evenementenbureau denkt mee met de klant bij het vinden van een passende oplossing, maar fungeert daarnaast vaak ook als bank (vooruitbetalen van de diverse onderdelen) en als organisator.

Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor zakelijk evenementen?

Van congres tot conferentie, van productpresentatie tot imponerend bedrijfsfeest, ben je op zoek naar een evenementenbureau om je te helpen bij het organiseren van een zakelijk evenement? Dan hebben wij een leuk alternatief voor je. Klik middels onderstaande link direct door naar de zakelijke evenementen pagina en maak een keuze uit het evenement waar je voorkeur naar uit gaat. Met ons enorme netwerk van huislocatie en partner experts leveren we graag een bijdrage aan het slagen van je zakelijk evenement. Klik hieronder door naar de zakelijke evenement pagina en maak een keuze voor het type evenement.

  • Voor elk zakelijke evenement
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor particuliere evenementen?

Heb je binnenkort een bijzonder evenement voor de deur staan? Een bruiloft, verjaardagsfeest, jubileum of ander type evenement? En kun je wel wat hulp gebruiken bij de organisatie van dit evenement? Laat ons je dan inspireren met onze mogelijkheden. Van het vinden van een geschikte locatie in de regio tot de entertainment voor op dit bijzondere evenement. Een passende DJ, een swingende band (of beiden), de juiste catering of foodtrucks en natuurlijk diverse andere mogelijkheden. Laat je inspireren met de opties binnen ons netwerk en laat je helpen bij het organiseren van een onvergetelijk evenement.

  • Voor elk particuliere evenement
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een bedrijfsuitje?

Het is weer hoog tijd voor het jaarlijkse bedrijfsuitje. Dit terugkerende evenement is een mooie manier om alle inspanningen en succes te kunnen vieren. Maar het moet natuurlijk eerst nog wel georganiseerd worden. Misschien wil je een bijzondere activiteit? Gaat je voorkeur uit naar een actief of rustig bedrijfsuitje. Wil je een bedrijfsuitje waar niemand met tegenzin heengaat of wil je liever iets waar de meerderheid heel erg veel van houdt? Het zijn allemaal vragen waar je als organisator een antwoord op zult moeten bedenken.En daarbij is het handig om een bureau in te schakelen om je te helpen met de organisatie.

  • Van ludiek tot serieuzer
  • Meer informatie? Klik hier voor alle bedrijfsuitjes!
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een bruiloft?

Wil je echt uitpakken met je bruiloft en heb je daarvoor de hulp nodig van een evenementenbureau of een weddingplanner? Of heb je alleen wat hulp nodig met het vinden van de perfecte trouwlocatie? En dan natuurlijk wel een trouwlocatie die ook nog beschikbaar is op de grote dag van dit levens veranderende evenement. Of gaat je focus momenteel vooral uit van het entertainment. Wil je graag een passende bruiloft band of DJ vinden en valt de zoektocht momenteel een beetje tegen. Wil je een bijzondere opening of heb je unieke wensen m.b.t. de aankleding of catering. In alle gevallen kunnen we je verder helpen. .

kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor het organiseren van een Symposium?

Wie wel eens een symposium heeft georganiseerd, weet dat er stiekem heel veel tijd in kan gaan zitten. Je wilt immers wel dat het symposium zal leiden tot nieuwe inzichten onder de aanwezige deelnemers. De juiste onderwerpen en sprekers zijn van essentieel belang. En natuurlijk vormt de locatie de basis voor het succes van je evenement. We helpen je graag om veel tijd te besparen. Laat ons bijvoorbeeld weten welke eisen of wensen je hebt voor de locatie van je evenement. Zijn er speciale wensen qua ligging, meerdere subzalen, catering met een thema, of bijzondere sprekers, klik dan door naar de symposium organiseren pagina.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een conferentie of congres?

Een congres of conferentie kan verschillende doelen hebben. Deze doelen zullen weer leiden tot een flink pakket aan wensen en eisen die vaak bij een evenementenbureau worden neergelegd. Hoeveel dagen beslaat het evenement? Dient er ook voor overnachtingsmogelijkheden te worden gezorgd? Zijn er wensen m.b.t. entertainment? En wat verwachten jullie wat betreft de catering? Pakken jullie de aandacht van alle aanwezigen middels een spectaculaire openingsact? Uiteraard is een van de startpunt van de organisatiereis het vinden van de perfecte congreslocatie. Ligt de locatie op loopafstand van een groot NS station of toch liever midden in de natuur. We helpen je graag op gang. Meer weten? Klik dan op onderstaande link.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? klik hier voor congres organiseren!
kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een Seminar?

Bij een seminar gaan deskundigen kennis delen op het gebied van een bepaald onderwerp. Nieuwe inzichten worden opgedaan middels sessies met een deel van de deelnemers of plenair. Mogelijk vinden er ook workshops plaats. Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat er om al deze redenen behoorlijk wat eisen gesteld kunnen worden aan de ideale locatie voor een seminar. En als je er eindelijk een gevonden hebt, blijkt er natuurlijk net geen beschikbaarheid te zijn op de dag van voorkeur. We helpen je graag op weg met het vinden van de juiste locatie, sprekers etc. Klik op de link om naar de seminar pagina te gaan.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier voor seminar organiseren!
   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een Beurs?

Beurzen zijn er in alle soorten en maten. Van kleine beurzen gericht op een bepaalde niche tot gigantische vakbeurzen of consumentenbeurzen voor een enorm publiek. En omdat elke beurs uniek is, betekent dit doorgaans ook dat de wensen en eisen flink kunnen wisselen. Als aanstaande organisator van een beurs kun je je natuurlijk laten helpen door een evenementenbureau bij het maken van de keuze voor een beurslocatie, de sprekers, de dagvoorzitter en eventueel entertainment. Maar je kunt ook gebruik maken van onze service. Klik hiervoor direct door naar de beurs organiseren pagina voor meer informatie.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier voor beurs organiseren!
kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een heisessie?

Hard werken kan belangrijk zijn voor het succes van het bedrijf. Maar het continu onder hoge druk presteren kan ervoor zorgen dat de kwaliteit van nieuwe ideeën snel minder kan worden. Juist daarom is het zo goed om af en toe met de directieleden of teamgenoten even de hei op te gaan en in een inspirerende omgeving tot nieuwe ideeën te komen en een nieuwe strategische richting te kiezen. Steeds meer organisaties realiseren zich deze noodzaak en daarom is de heidag een steeds vaker voorkomend fenomeen. We helpen je heel graag op weg met het vinden van de best passende locatie.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een  productpresentatie?

Ben je van plan een nieuw product te presenteren aan de media of aan een selecte groep potentiële klanten? Wil je tijdens de productpresentatie een onvergetelijke indruk achterlaten? Is het de bedoeling dat bepaalde features van het product op een bijzondere manier worden uitgelicht? Dan is het natuurlijk logisch dat jullie eraan denken om een evenementenbureau in te schakelen. Ook wij helpen jullie graag verder met het vinden van de perfecte evenementenlocatie, een bijzondere openingsact, aankleding of entertainment. Klik hieronder direct door naar de productpresentatie pagina.

kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een vergadering?

Vele uren besteden we welke week aan vergaderen. Hoewel het een tijdrovende activiteit is, blijft het van cruciaal belang om af en toe alle gezichten dezelfde kant op te krijgen, of om tot nieuwe inzichten te komen. Nu is natuurlijk de ene vergadering de andere niet. Voor de ene vergadering volstaat een klein kamertje binnen de organisatie en voor een andere wordt een evenementenbureau ingeschakeld om voor een speciale setting te zorgen. Wij helpen jullie graag verder met het vinden van de best passende vergaderlocatie en alle noodzakelijke aankleding, zodat jullie je kunnen focussen op de vergadering zelf.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een bedrijfsfeest?

Iedereen kijkt er elk jaar weer naar uit. Het bedrijfsfeest komt er weer aan. Een terugkerend moment waarop je je collega's te zien krijgt in een andere setting. Ben je dit jaar aangewezen om het bedrijfsfeest te organiseren? Zoek je een perfecte locatie waar alles mogelijk is? Of houden jullie het bedrijfsfeest liever op jullie eigen locatie? Betreft het een bijzondere editie en willen jullie een evenementenbureau inschakelen om echt iets bijzonders neer te zetten? Zijn er speciale wensen m.b.t. de catering, het entertainment of de aankleding? In al deze gevallen helpen we je graag verder.

kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor de organisatie van een Teambuilding?

Veel van de activiteiten die we dagelijks ontplooien vinden plaats in teamverband. Het is dan ook logisch dat de mate waarin teams samenwerken en output genereren al jaren een belangrijk thema is in het bedrijfsleven. Welke aansturingsmechanismen werken het best? Op welke wijze dienen doelstellingen worden geformuleerd? Wat houdt goed leiderschap precies in in relatie tot teams? Het kan dan ook verademend zijn om af en toe het team op de voorgrond te plaatsen en niet de output die wordt gegenereerd. En daarvoor is een teambuilding activiteit een heel mooi middel.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor het organiseren van een incentive?

Heeft het personeel dit jaar echt iets bijzonders gepresteerd? Of zijn er individuele personen die in het zonnetje gezet dienen te worden. Dan is een incentive misschien wel een goede keuze. Met een incentive motiveer je mensen om nog meer uit zichzelf of uit het team te halen. Er bestaan verschillende soorten incentives. Denk hierbij bijvoorbeeld aan reizen of aan bijzondere belevenissen. Je kunt zelf een incentive organiseren of de hulp vragen van een evenementenbureau. Wil je meer weten over hoe wij je kunnen helpen, klik dan door op de onderstaande link.

kick-off event    

Evenementenbureau nodig voor het organiseren van een klantendag?

Goede klanten moeten gekoesterd worden. En een klantendag kan een mooie manier zijn om in contact te komen met de klant. Kom erachter wat de beweegredenen zijn om producten bij jouw organisatie af te nemen. Presenteer nieuwe concepten en kijk of ze in de smaak vallen. Bedank trouwe klanten voor hun jarenlange loyaliteit. Of zorg ervoor dat de samenwerking langzaam verder uitgebreid kan worden met een aantal strategische klanten. Of je nu een evenementenbureau wilt inschakelen of de organisatie zelf wilt doen, we helpen je graag verder met organiseren van een geslaagde klantendag.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau nodig voor overige bedrijfsevenementen?

Op deze pagina staan een heleboel voorbeelden van zakelijke evenementen. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het evenement dat je wilt gaan organiseren, niet in deze lijst terug te vinden is. Misschien is je evenement niet makkelijk onder een noemer te vangen, of dient het helemaal op maat te worden georganiseerd en zoek je een evenementenbureau die hiervoor kan zorgen. Ook bij dit soort unieke evenementen helpen we je graag op weg. Klik door naar onze overige bedrijfsevenementen pagina voor meer informatie over de wijze waarop we je kunnen helpen.

Walking dinner catering op locatie in STAD of regio
incl. BTW vanaf
€40 p.p.

Walking dinner catering op locatie tijdens je evenement

Voor 50 t/m 500 personen (meer op aanvraag).

Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop  te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

90's themafeest op je evenement
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

90's themafeest op je evenement

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.

Kitchen Party op je evenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
incl. BTW vanaf
€67,50 p.p.

Kitchen Party op je evenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen

Lekker dansen tussen de kookeilanden op 5 mogelijke locaties in Nederland.

Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.

Live Cooking catering met rollende keukens
incl. BTW vanaf
€35 p.p.

Live Cooking catering met rollende keukens op je evenement

Voor 50 t/m 1.000 personen (meer op aanvraag); diverse keukens

Heb je een bijzonder evenement en wil je dit graag aankleden met catering die live wordt bereid voor het oog van de gasten? Dan is deze live cooking catering misschien wel een hele leuke optie. Van tapasbar tot verse frites, van chocoladefeest met fonteinen en live bereide bonbons, van gigantische paella pannen tot grill installaties. Van luxe broodjes of crepes tot churos en Italiaanse ijswagens, van pizza houtoven tot Zuid-Afrikaanse braai brandweerauto en veel meer. Er is heel veel mogelijk. Indien gewenst is het ook mogelijk om drankjes te serveren (met zelfbedieningsbar of bemande bar). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking catering voor je eigen evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Winter wonderland themafeest als evenement
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

Winter wonderland themafeest als evenement

Vanaf 20 tot 350 personen (volumekorting mogelijk). Optioneel met catering, drankjes en/of overnachting

Beeld je eens in: je staat midden in een sfeervol skidorp samen met je collega's. In een winterse setting krijgen jullie een aantal ludieke en saamhorige activiteiten voorgelegd. Van Nagel Schlag tot sneeuwbal schieten, van langlaufen tot sneeuwpop worstelen, het kan allemaal tijdens dit winterse themafeest. En ondertussen genieten jullie natuurlijk van de glühwein of warme chocomel (of wat anders). Uiteraard dansen jullie er allemaal flink op los op de Tiroler muziek of de meer hedendaagse nummers. Wil je meer weten over dit bijzondere Winter wonderland themafeest? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

 Live Cooking BBQ catering  je eigen locatie
incl. BTW vanaf
€35 p.p.

Live Cooking BBQ evenement catering op locatie

Max. 1.000 deelnemers; Mogelijk op elke locatie met buitenruimte; Ook drankjes, meubilair of complete foodmarkt is mogelijk.

Zomer of winter, het maakt niet uit, BBQen is altijd leuk. En tijdens dit live cooking BBQ catering event gaan de grillmasters speciaal voor jullie aan het werk om er een heerlijk BBQ feest van te maken op jullie eigen locatie. Wil je er ook drankjes bij of een andere catering voor de mensen die niet zo van BBQ houden, dan is dat geen probleem. Voorwaarde is wel dat jullie beschikken over een buitenruimte voor de BBQ. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking BBQ voor je eigen evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Themafeest Back to the 00's op je evenement
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

Themafeest Back to the 00's op je evenement

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.

Kookworkshop teambuilding game als evenement
incl. BTW vanaf
€105 p.p.

Kookworkshop teambuilding game als evenement

Kookwedstrijd als teambuilding voor 10 tot wel 450 personen.

Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan.  Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.

Expeditie Robinson feest als evenement
incl. BTW vanaf
€80 p.p.

Expeditie Robinson feest als evenement

Met Expeditie Robinson of andere activiteit, diner of BBQ, DJ, aankleding, drankjes en locatie.

Zijn jullie toe aan een zakelijk evenement met een actieve vibe? Wat dachten jullie dan van dit leuke bedrijfsfeest? Samen lekker bezig zijn in de buitenlucht met Expeditie Robinson-achtige proeven en aansluitend een lekker diner of BBQ met drankjes en een DJ om er lekker samen op los te dansen in een feestelijke setting. Klinkt dit bijzondere personeelsfeest concept als een passende oplossing voor jullie zakelijke evenement? Wil je meer weten over dit leuke Expeditie Robinson evenement? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via het onderstaande formulier.

Foodtruck Festival als evenement op je eigen terrein
excl. BTW vanaf
€110 p.p.

Foodtruck Festival als evenement op je eigen terrein

WKR vriendelijk, veilig in de buitenlucht, drank en lekker eten

Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in XX
incl. BTW vanaf
€17 p.p.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement

Min. besteding €1700: Broodje worst met frites en Duitse drankjes (optioneel), ook hele grote groepen

Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of evenement? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Vuurspuwer show op je evenement

Vuurspuwer show op je evenement

Prijzen van de shows zijn vanaf €600.

Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

Cocktail catering als aankleding van je evenement
incl. BTW vanaf
€17 p.p.

Cocktail catering als aankleding van je evenement

Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je evenement? Klik dan op onderstaande groene button.

Pizza foodtruck inhuren in STAD of omgeving
incl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza foodtruck inhuren voor je evenement

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Stand up comedy act voor tijdens je bedrijfsfeest

Stand up comedy act voor tijdens je evenement

Verkrijgen vanaf €995

Zoek je iets bijzonders om de deelnemers aan je feest mee te vermaken? Wat dacht je van een professionele stand up comedy act voor je evenement?  Het is zelfs mogelijk om de stand up comedy act op maat te laten maken voor jouw bedrijf door een stand up comedy act die wekelijks optreedt in een stand up comedy café en shows. Dus wil je de baas of een gepensioneerde collega laten roasten of gewoon een avondje flink lachen over het afgelopen jaar? Dan is deze stand up comedy act een aanrader. Wil je meer weten over het boeken van deze leuke stand up comedy act, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.



 

Lokale evenementenbureau pagina´s 

Bent u want strakker gebonden aan een bepaald budget. Of bent u op zoek naar een workshop voor uw bedrijfsevenement of bedrijfsuitje? Klik dan op de onderstaande regiolink van uw keuze. Hier vindt u een overzicht van gestandaardiseerde feestopties van evenementenbureaus in de regio van uw keuze. Van dinerspellen tot City Games, van workshops tot themafeesten, de betreffende activiteiten zijn betaalbaar en in de meeste gevallen prima aan te sluiten op de behoeftes van uw evenement. 

Landelijke pagina´s:                                                     Bedrijfsevenement organiseren
                                                                                      Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                      Productpresentaties organiseren
                                                                                      Bedrijfsjubileum organiseren

Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder:                                    Evenementenbureau Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer:                         Evenementenbureau Amsterdam

Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden:                                  Evenementenbureau Haarlem  

Regio Zuid-Holland 
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse:                         Evenementenbureau Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg:                            Evenementenbureau Den Haag
Regio Dordrecht, Gorinchem, Zwijndrecht:                         Evenementenbureau Dordrecht
Regio Delft, Rijswijk:                                                            Evenementenbureau Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn:                               Evenementenbureau Leiden
Regio Gouda, Bodegraven, Woerden:                                 Evenementenbureau Gouda  

Regio Utrecht 
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein:                                       Evenementenbureau Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld:                         Evenementenbureau Amersfoort  

Regio Noord-Brabant 
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard:                        Evenementenbureau Eindhoven
Regio Tilburg, Waalwijk, Goirle:                                           Evenementenbureau Tilburg
Regio Den Bosch, Vught, Uden:                                          Evenementenbureau Den Bosch
Regio Breda, Oosterhout, Roosendaal:                               Evenementenbureau Breda  

Regio Flevoland 
Regio Almere:                                                                      Evenementenbureau Almere  

Regio Limburg 
Regio Maastricht, Magraten, Valkenburg:                           Evenementenbureau Maastricht  

Regio Groningen 
Regio Groningen, Delfzijl:                                                   Evenementenbureau Groningen  

Regio Overijssel 
Regio Zwolle, Meppel, Hoogeveen:                                    Evenementenbureau Zwolle  

Regio Gelderland 
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem:                                      Evenementenbureau Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk:                                         Evenementenbureau Nijmegen
Regio Apeldoorn, Deventer, Harderwijk:                             Evenementenbureau Apeldoorn

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief


ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.

Lees meer over Onemotion


Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout

Onze voordelen


  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt